12 Mart 2011 Cumartesi

TEŞEKKÜR YAZISIDIR


Bir wep sayfası (http://www.burcinindenemeleri.com/), üç adet mail, bir telefon görüşmesi... Burçin Hanım'la ilişkimizin özeti. Sonucunda ortaya çıkan mükemmel işçiliği, eşsiz lezzeti, ayrıntılı sunumu saymıyorum bile. Bu kadar taze, lezzetli ve şık bir pasta nadir görmüş ve de yemiştim.Görmüştüm diyorum çünkü; pasta masanın üzerinde bir süre durdu ve izledik; karşımızda bir akvaryum varmışcasına.
Beni asıl etkileyen şeye gelince... Burçin hanım; yüzümü görmeden, kapora talep etmeden, hakkımda hiçbir referans almadan sadece sözüme güvenerek bize bu pastayı hazırladı. Oğlumun doğumgününde bana verilen çok güzel bir armağandı bu. Hala güvenin hüküm sürdüğü ilişkilerin olduğunu hatırlattı. Burada sizin nezdinizde bir kez daha teşekkür ediyorum.

Yolunuz her daim açık olsun Bürçin Hanım.
                                    


Hiç yorum yok: